Drobne zmeny v programu Linuxoveho vikendu

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Březen 6 23:51:12 CET 2002

Objevily se celkem opravnene namitky, ze valne shromazdeni
zacina hodne pozde. Pravda je, ze mi program skouzl dost do vecera, coz
jsem si uplne neuvedomil, kdyz mi tak postupne bobtnal pod rukama.

Takze udelame organizacni zmenu. Uplne vypustime prednasku Pavla Janika na
tema Vendor security. Moc nam nezapada do tematu a zaradime ji do dalsi
akce.

Moji prednasku o IMAPu zaradime do nedele, na konec seznamu a zkratime ji.

Prednasku Petra Zapadla zkratime o par minut a posuneme o 15 minut drive.
Pokud bude Yenya hotov drive, rozejdeme si i na obed drive.

Tim dosahneme zacatku valneho shromazdeni v 15:00.
Clenove, kteri budou v budove jiz od dopolednich prednasek
si v prubehu dne postupne vyzvednou listky, ktere je opravni ke vstupu
na valnou hromadu a umozni rychle naplneni mistnosti, protoze se
nebude muset u dveri overovat clenstvi. Listky budou barevne, podle typu
clenstvi (3 hlasy/jeden hlas/bez prava hlasovat) a budou se pouzivat pri
hlasovani.

Jak se zda, valne shromazdeni bude bourlive a tak at mame dost casu si
vsechno vyrikat.

Stranky na www.linux.cz jsem aktualizoval.

zdravim
dan