Informace o probihajicim jednani-oprava

Antonín Mička antonin.micka na post.cz
Sobota Prosinec 20 19:37:25 CET 2003

Dobrý den,

Dovolil bych si informovat, že již nějakou dobu jednáme se zástupci projektu
Edunix, nástupce Lindoš, o vzájemné spolupráci. Byli jsme také požádaní o
pomoc
při hledáni zkušených lidí ochotných podílet se na tomto projektu.

Pro tento projek by sami představitelé rádi přivítali:

a) zkušené linuxové administrátory a lektory v každém kraji,
    schopné spolehlivě spravovat počítačové sítě ve školách,
    které o to projeví zájem;

b) zkušené administrátory a vývojáře pro spolupráci na vývoji
  a testování obecných instalačních modulů použitelných v rámci projektu.
  Uvítáme především hlubší znalosti v oblasti SAMBA, Postfix,
  monitorování provozu a automatizovaná údržba služeb, LDAP.

Případní zajemci mohou kontaktovat mě a nebo pana Grombirika
<tvi na edunix.cz>,
případně jiné zástupce Edunixu.
---
Zatím nadále probíhají jednání o další spolupráci CZLUGu a Edunixu. Výsledky
těchto jednání budou uveřejněny, jakmile to bude možné.

S přáním peěného dne a štastného prožití Vánoc

Antonín Mička
---
PS:bohužel jsem zblbnul adresu pro oznameni vsem clenum, tak to posilam
znova