Nalepky - tučnák

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pondělí Září 17 22:02:39 CEST 2001

dan na feld.cvut.cz wrote:

>Budiz, ale abych dodrzel zdani nejake systematicnosti, tak nebudu nikam
>pridavat cudlik, ale pridam dalsi polozku k objednani a v popisu bude,
>"distribuujeme jedine s jinym zbozim" ci neco podobne zatemnujiciho.

>Vzhledem k tomu, ze jen jeden clen mi odepsal, ze nalepky by chtel hned, tak
>jsem mu je poslal ;-)) Kdo necte postu pravidelne.... jestli ted prijde 500
>pozadavku, neposlu nikomu nic.
>
>zdravim
>dan

Zdravim vsechny
Rad bych se zeptal na jednu vec (no flame please). Jde mi o dodrzeni
pravidel.
Tedy, otazka zni: Smi firma, zabyvajici se prodejem linuxovych pocitacu,
lepit tyto nalepky na sve pocitace? jde mi o to, zda CZLUG nebude mit
nejake vyhrady. Koncovy uzivatel samozrejme ziska svuj linux zadarmo
(distribuce ma GPL) a nebudeme mu upirat zadne zdrojaky od aplikaci s GPL.
Pokud CZLUG mit vyhrady nebude, pak si u Tebe, Dane, objednavam asi tak
100 nalepek. Objednavku samozrejme poslu na soukromy mail.
Diky
Michal

--
Michal Vymazal