Re: Otevreny dopis ministrovi, Mgr. Martinu Stepankovi

Ján Matiašovic matiasovic.jan na post.cz
Středa Prosinec 13 16:14:07 CET 2006

OK, jsem pro, byt jsem opravdu jen radovy clen. Linux pouzivam jen doma na notebooku, tak ode mne necekejte zadne hluboke znalosti. Me zivi biologie a obcas nejaky dopis na urady.
Jan Matiasovic