Organizacni veci k vikendu

Dan Ohnesorg Dan na ohnesorg.cz
Čtvrtek Květen 22 23:14:15 CEST 2008

Dne Thu, May 22, 2008 at 10:53:00PM +0200, Ondřej Surý napsal:

> Z toho čísla v URL už se dá zjistit třeba: veros na mail.muni.cz

Diky,

nechtel bych to zakriknout, ale zda se, ze uz jsem nekoho nasel. Jeste to s
nim dohaduji, ale je to na dobre ceste.

Mimochodem vedeli jste, ze zrejme dost pythonistu dela ve spolecnosti
NetCentrum? Myslel jsem ze to diky Petr Snajdrovi masivne pouzivane v
seznamu a ejhle, najdou se lide i jinde.

A jeste jedna vec, neciti se nekdo na moderovani? Mam trochu problem, ze
jsem ztratil hlas, protoze jsem nejak vice nachlazen. Sobotu pod leky urcite
preziju, ale temer nemuzu mluvit.

zdravim
dan