PROBLEM se sendmail

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Srpen 23 11:34:43 CEST 1999

Ales Gruenwald <agm na zoner.cz> wrote:
> Aktualizoval jsem RedHat 5.2 na RedHat 6.0 a nejak mi prestali fungovat
> forwardy, nevite nekdo nahodou co s tim. Dekuji za jakoukoliv radu. AGM

   Zkuste se podivat, jestli nejsou soubory .forward nebo domovske adresare
zapisovatelne pro skupinu. Podivejte se do syslogu, jestli sendmail neco
neskuhra o spatnych pravech, zkuste spustit sendmail s priznakem pro rezim
verbose a zkusebne odeslete na adresu, kde je ten foraward, mail (zadanim
primo ze standardniho vstupu).

--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229