telnet jako terminal ?

Petr Vodička pvodicka na soptik.dynip.com
Neděle Červen 20 07:47:18 CEST 1999

Problém je vyřešen, kdyby to snad někomu pomohlo :
soubor /etc/securetty určuje odkud se smí přihlásit root ....

druhá varianta je vytvořit normálního usera, na toho se přihlásit přes
telnet a dát příkaz su (super-user), potom zadat rootovo heslo a je to.

Petr Vodička <pvodicka na soptik.dynip.com> píše v diskusním
příspěvku:7jt4vs$18rd$1 na mail1.pvt.net...