Pro autory ceske lokalizace distribuce RedHat 6.0 od CP

Středa Září 22 06:55:02 CEST 1999

Zatim je to tak domluveno. Veskere sily smeruji timto smerem. Tim myslim
hlavne to, ze od uzaverky prekladu pro RH (v pondeli) se snazim delat
sve ostatni resty a nachazim se tak ve stavu 'waiting for RedHat' ;-)

Stav je asi takovy, ze soucasna 6.0cz odpovida az na vyjimky RH 6.0.55
(updatovany Lorax). Po zverejneni 6.1 nebudu potrebovat tolik casu
(rekneme nekolik dni). Pak bude testovani (rekneme tyden, protoze RH
testuje za nas), ... CPress. Protoze i prirucka se nachazi v rozumnem
stavu, bude CPress potrebovat pouze cca 10 dni. Tot nase optimistiske
plany.

"Míla Kuchta" wrote:

> Preji dobry den,
> Ptal jsem se v Computer Pressu, kdy ze uz konecne vyjde lisovany RH 6.0 a on
> i mi odpovedeli, cituji: "bohuzel stale jeste nemame vsechny podklady od aut
> oru - porad s nimi nejsou spokojeni, takze vydrzte, doufam, ze zacatkem rijn
> a Cd-ROMy budou."

Ano, nejvetsi vina lezi na mne, protoze jsem nebyl schopen o 6.0cz
prohlasit, ze je bez ostudy schopna lisovani. Proste tak nikdy
nevypadala... a ani tak dnes nevypada (problem s gdm).

--
                        Milan Kerslager