Netscape, LAN, Proxy

H. Merth merth na mbox.vol.cz
Úterý Duben 4 00:26:52 CEST 2000

Zdravim vsechny,

prosim o pomoc s nasledujicim:

experimentuji v WinNT LAN, DHCP, TCP/IP s Linuxem RH 6.2. Instalece OK,
ale dale si nevim rady se siti a Internetem. V tuto chvili me zajima
pouze klientska konfigurace site (prohlizel jsem i ruzne FAQy a HOWTOsy,
ale nevybral jsem asi tu spravnou. Proto nasledujici dotazy:
1) mohu pingnout jen server. Na jinou stanici se nedostanu ...
2) k browseni pouzivam Netscape, ale bohuzel Proxy server me nepusti
dal. V zavislosti na nastaveni v Netscapu hlasi bud, ze pozadovana
adresa je nedostupna, nebo spojeni odmitnuto serverem, nebo jakoby
probiha pokus o otevreni stranky, ale nedojde k nemu. Veskere pozadavky
konci na Proxy

Budu rad za kazdou napovedu.

Diky,

H. Merth