Zacatecnicky dotaz

Michal Kocer kocer na gin.cz
Pondělí Červen 12 15:28:03 CEST 2000

> Snad Czech-HOWTO, i kdyz tento dokument se zabyva spise lokalizaci Linuxu a
> aplikaci do cestiny.

Soubor casti do cestiny prelozenych HOWTO vysel v knize,
LINUX - dokumentacni projekt, ktera je nekde u CPRESSu k mani ve
forme PDF (doklikate se tam pres www.penguin.cz -> knihy)

Ty preklady velice rychle zastaravaji. Investice casu do anglictiny
se rozhodne vyplati (nejen pri Linuxovani)

              Pekny den
                           Michal K.

--
                                                                .