Deje se neco?

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pátek Listopad 19 09:10:22 CET 2004

On Thu, Nov 18, 2004 at 10:08:18PM +0100, Jan Houstek wrote:
> Omlouvam se za hloupy dotaz, ale nenapadnul me lepsi zpusob, jak se
> dozvedet neco o stavu projektu prekladu man stranek, nez se prihlasit do
> tohoto listu a po par dnech ticha se ozvat :)
>
> Cili se ptam:
>
> * deje se v ramci tohoto projektu jeste neco?
>
> * melo by se neco dit?
>
> * byl by zajem o pracovni silu? bavil jsem se o tom s bandou nadsencu,
>   kteri se chystaji v tomto smeru realizovat (preklady webu, popisu Debian
>   baliku apod.) a kdyz jsem se zminil, ze matne tusim o projektu
>   lokalizujicim man stranky, velmi je to zajimalo.

> [...]

Manualove stranky i pres nekolik vyzev do konference linux na linux.cz u
jinde prekladaji pouze moji studenti jako zapoctove prace.

Kvalita je vetsinou nevalna, takze musim vsechny soubory projit znovu,
nez je zverejnim.

Take je potreba aktualizovat stavajici stranky.

http://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/man-pages-cs/

Do tohoto adresare by mel byt zrejme link z

http://ftp.linux.cz/pub/localization/

protoze prvni zmineny adresar je jediny, ktery mohu ovlivnovat.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz