POZİTİF HAYAT OKULU

POZİTİF HAYAT KİŞ.GEL.& DAN.MRKZ bilgi_pozitifhayat.net na yahoo.com.tr
Støeda Prosinec 20 08:03:29 CET 2006

Pozitif Hayat Kişisel Gelişim ve Danışmanlık Merkezi olarak POZİTİF HAYAT OKULU'nu faaliyete geçirmekten dolayı gururluyuz.

   Sizin için aşağıdaki konular önemli mi?

-Yaşam amaçlarınızı bularak, hedeflerinizi saptamak ve onlara ulaşmak

-Yaşamı boyun eğmelerle, mecburiyetlerle değil de kendi beklentileriniz doğrultusunda yaşamak

-Bilinçli olarak yaşamınızı sürdürmek

-Mutluluğun ulaşılacak bir lütuf değil de her an yaşanacak bir süreç olduğunu fark etmek

-Kendinize olduğu kadar başkalarına da yardımcı olmak

-Başarılarınızın sürekli olmasını sağlamak

-Kendinizle ve başkalarıyla olan iletişiminizi geliştirmek

-Her ortamda kendinize güvenebilmek

-Zihinsel ve ruhsal özgürlük

Öyleyse Dr. Murat Soysalan'ın NLP, Hipnoterapi, Algısal Dinamik Gelişim, Kinesiyoloji, Beden Enerjileri öğretileri  ve beraber çalıştığı Kişisel Gelişim Eğitmeni Hürmüz Melek Ceylani'nin birikimleriyle oluşturduğu bu  eğitim programları tam size göre...

İsterseniz eğitim konularından dilediğinizi seçebilir, isterseniz tümüne birden katılabilir ve "diğer okullar"da öğrenmediğiniz ancak tümüyle yaşamınızı şekillendiren konuları kavrayarak artık farklı bir boyuta yükselebilirsiniz.

POZİTİF HAYAT OKULU EĞİTİM KONULARI İÇERİĞİ:

-YAŞAM DEĞERLERİ, AMAÇLARI VE HEDEFLERİ  (1 GÜN)

-BAŞARI DİNAMİKLERİ (İŞ, FİNANS, KARİYER, EĞİTİM...) (2 GÜN)

-KENDİMİZLE İLETİŞİM (GÖLGE YANLARIN TESPİTİ, FARKINDALIK, ÖZSAYGI, ÖZGÜVEN...) (2 GÜN)

-İKİLİ İLİŞKİLER (KADIN-ERKEK VE BAŞKALARIYLA) (2 GÜN)

-HAREKETE GEÇME, MOTİVASYON (1 GÜN)

-DUYGUSAL ZEKA, DUYGULAR VE KONTROLÜ (2 GÜN)

-POZİTİF DÜŞÜNCE (1 GÜN)

-ZAMANI ETKİN KULLANMA (1 GÜN)

-SAVUNMA MEKANİZMALARIMIZ, KABUL VE ARINMA (2 GÜN)

-YAŞAMLA DOSTLUK İLKELERİ VE RUHSAL DİNGİNLİK (2 GÜN)

Eğitim çalışmaları sonucunda isteyenlere sertifika verilecek olup, dileyenlere 4 günlük ekstra bir EĞİTMEN EĞİTİMİ ile Kişisel Gelişim Eğitimcisi olabilme fırsatı da sunulacaktır.

Bir günlük eğitimlerin bedeli 200 YTL + KDV
İki günlük eğitimlerin bedeli 400 YTL + KDV'dir.

Pozitif Hayat Okulu eğitimlerinin tümünü alacak olanlar için ise ücret 3.200 YTL + KDV yerine 2.500 YTL + KDV'dir.

Eğitmen Eğitimi bedeli ayrıca 1.000 YTL + KDV'dir.

Sürekli eğitim programlarına katılacaklar için taksitle ödeme seçenekleri ve eğitim takvimi için lütfen iritibata geçiniz.

VE İLK EĞİTİM ÇALIŞMASI...

"YAŞAM DEĞERLERİ, AMAÇLARI VE HEDEFLERİ"  İLE BAŞLAMAKTADIR.

POZİTİF HAYAT KİŞİSEL GELİŞİM & DANIŞMANLIK MERKEZİ

EĞİTİM	:YAŞAM DEĞERLERİ,AMAÇLARI VE HEDEFLERİ
EĞİTMEN	:DR.MURAT SOYSALAN
TARİH	:23 ARALIK 2006 Cumartesi
SAAT	:13:00 - 18:30 (Beş ders saati)
ÜCRET	:200 YTL+KDV

İLETİŞİM ADRESLERİ

TEL	:0-242-2479190    -    0-242-2470950
GSM	:0-505-8451325
E-MAİL	:bilgi na pozitifhayat.net
WEB	:pozitifhayat.net
ADRES	:GENÇLİK MAH.IŞIKLAR CAD.KAHRAMANLAR          	 APT.NO:43-5    ANTALYA

NOT	:E-mail portföyümüzden çıkmak          isterseniz lütfen bilgi na pozitifhayat.net adresine bildiriniz bildiriniz

Dal¹í informace o konferenci Czman