failure notice

MAILER-DAEMON na mailfrt06.isp.novis.pt MAILER-DAEMON na mailfrt06.isp.novis.pt
Středa Únor 10 09:38:30 CET 2021

Hi. This is the qmail-send program at mailfrt06.isp.novis.pt.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

O sistema de correio electronico Novis nao conseguiu entregar a sua
mensagem.
Por favor leia cuidadosamente este aviso de modo a identificar a
causa da falha na entrega.  Em caso de duvida ou persistencia da dificuldade
contacte o seu fornecedor de acesso Internet (ISP).

<viarcol na net.novis.pt>:
This message is larger than the space available in the user's mailfolder. (#5.2.2)
O tamanho desta mensagem excede o disponivel na mailfolder do utilizador. (#5.2.2)

--- Below this line is a copy of the message.