SQL & fulltext

Tomas Kouba tomas na neo.cz
Úterý Srpen 3 15:33:52 CEST 1999

Dekuji za odpoved, ale Oracle bude mimo moje financni moznosti.

JInak fulltext je plnohodnotne zaindexovani textu. Zpusobu je mnoho, ale
vysledkem by mel byt index, ktery na zaklade dotazu slov vcetne zastupnych
znaku a booleovske logiky vyhleda relevatni pole. a setridi napr. dle
relevance. Existuje mnoho rozsireni vcetne parseru pro ruzne formaty dat.

Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz