Postgres a prenosy mezi databazemi

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Středa Srpen 4 09:49:14 CEST 1999

On Tue, 3 Aug 1999, Jaromír Boško wrote:

> Vite nekdo lze-li a jak prenaset data mezi jednotlivymi databazemi.
>
> aktualni databaze napr databazeA a chci napr
> SELECT * into tabulkaY from databazeB.tabulkaX
>
> popr vyuzit inheritence pri vytvareni tabulek z jedne databaze do druhe.
>
> Ocekaval jsem ze bude fungovat syntaxe neco na zpusob:
>
> databazeA.tabulka1.poleB

 Obavam se, ze toto nejde (nebo ano?). SQL server bezi jako samostatny
proces nad urcitou databazi a connect je k urcite databazi.

Reseni by bylo (a bylo by to super) pokud by to umelo server <-to-> server
tedy do SQL dotazu zahrnout ruzne databaze z ruznych hostu, tedy:
'host na tabulka.field'. Napadlo me to uz drive postat do hackers-postgres
konference, ale videl bych to jako nerealne ... TODO list PostgreSQL je uz
velmi dlouhy.

							Zakkr