ANNOUNCE: C knihovna podobna DBI v Perlu

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Středa Srpen 18 17:14:04 CEST 1999

On Wed, 18 Aug 1999, Horak Daniel wrote:

> Zdravim,
>
> zacal jsem tvorit knihovnu (v C, ano jsou i taci, co pouzivaji tento
> high-level assembler ;-) ) pro pristup k ruznym DB serverum. API je skoro
> stejne jako je u DBI, zatim existuje neuplny (ale presto funkcni) driver pro
> PostgreSQL, ve vyvoji je driver InterBase. Kdo ma zajem podilet se na
> vyvoji, muze se ozvat.

 OK - kde to, ale roste (tedy kdyz je to announcovane)? Mozna by si to i
nekdo stahl i ve stavu unstable...

 (... neumim si to predstavit, nikdy (temer) jsem nepouzil Titanik Perl
zivorim jen na tom ubohem C :-)

							Zakkr