Na MySQL z WinXX

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Pondělí Srpen 23 10:52:38 CEST 1999

Miroslav Oravec wrote:

> Po instalacii MySQL na Linux sa mi nedari na server pripojit z WinXX
> klienta. Snazil som sa nastavit aj ODBC, ale nic, klient neustale
> vyhlasuje, ze sa nemoze pripojit. Vyskusal som troch klientov, aj priamo
> cez Delphi, ale nic.
> Ma niekto s tym skusenosti?
> Co vsetko je potrebne k tomuto spojeniu?

Nic moc, jen nastavit prava (tedy, pokud Vam bezi MySQ).. Precte si manual,
kapitolu 6 The MySQL access privilege system a pak podle 6.11 Adding new
user privileges to MySQL pridejte uzivatele (nezapomente na heslo) a
spravne zadejte odkud se muze pripojit - polozka 'Host'. Pokud nejste
pripojeni k internetu, muzete zadat '%' (tzn. odkukoliv), ale radeji
zadejte jen Vasi domenu - viz priklady.

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz