Oracle8.1.5 for Linux *.cz mirror?

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Čtvrtek Srpen 26 14:54:31 CEST 1999

Vojtech Novacek se 24. srpna v jednu rano pidil po mirroru:

> nevite o nejakem ceskem mirroru, kde bych si mohl stahnout Oracle8 pro
> Linux? Nejak zadny nemuzu objevut, doufam, ze tu nekde je. Omlouvam se,
> pokud se to tu jiz resilo.

Pokud je mi znamo, tak mirror neexistuje. Firma Oracle svoje ftp
nemirroruje a mam zato, ze licence nedovoluje uzivatelum, aby tak
udelali o sve vuli. Utechou muze byt, ze ftp.oracle.com podporuje
reget, takze na 40 krat se to stahnout da.

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto
 I just got back from my vacation -- sorry for possibly delayed answer.