MySQL - jako verzi?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Prosinec 15 15:15:30 CET 1999

On Wed, 15 Dec 1999, you wrote:

> Pokud je to kompilovano s --with=charset=czech, tak posledni 3.23,

Ouha, u teto verze je napsano: Alpha release. Ja to s tou stabilitou myslim
opravdu vazne :-). Nemusim se bat?

> pokud ne, tak posledni 3.22.

OK. Ja jsem to nejdrive prelozil s s charset=czech a pak uz se to nechtelo
prelozit ani s ani bez (dokud jsem si neprecetl Tvuj dopis a nenapsal
make clean; rm *cache* :))

Nekolik lidi mi vsak tvrdilo, ze nektere verze MySQL i ze stabilni rady jsou
obcas dost buggy. Ptal jsem se proto, abych se ujistil, ze nektera
z tech, kterou bych pouzil (konkretne posledni stabilni a doporucena)
neni na tom nejak tak. Dekuji mnohokrat.

 --
S pozdravem
   Petr Snajdr