MySQL

Neděle Prosinec 19 15:31:07 CET 1999

On Sat, Dec 18, 1999 at 08:14:54PM +0100, Radim Machu wrote:
> [...]
> ----- ---- ---- --- ------- -----
> id int(11)  PRI 0 auto_increment
> ico char(8)  UNI
> nazev char(50)  MUL
> iczuj char(6)  MUL
> kodok char(4)  MUL
>
> Prekvapilo me, jak dlouho jsem tam ty data vkladal (2 hodiny -
> PentiumII, 128MB RAM). Pouzil MSAccess, kde jsem si pres ODBC pripojil
> MySQL a jednu velkou tabulku z DBF. Pak pomoci INSERT into res1 ...
> Select from ... jsem to tam vkladal. Slo to pomalu - lze vytvorit indexy
> az po vlozeni dat? Pak jsem tez zkousel prikaz mysqlimport, ale mam

To jiste jde, ale pravdepodobne ne, pokud ten sloupec je
auto_increment. Ale nemel by byt problem to tam nahrnout a ten
auto_inceremt pridat az pote.

Nicmene se domnivam, ze problem muze byt nejen v generovani indexu na
strane MySQL ale take v propustnosti ODBC. Asi by bylo dobre zmerit,
kde to bere nejvic procesoru.

> dojem, ze je to stejne pomale (nebo se snad mylim?).

A mysqlimport umi pracovat primo s dbf soubory?

> Ktera z moznosti je nejrychlejsi?
> Existuje nejaky windowsovsky client, ktery by umoznoval spoustet SQL
> dotazy, zaznamenaval dobu vykonani prikazu a tez historii SQL dotazu?

Standardni utilita mysql.

> Mozna jsou to dotazy spis do nejake emailove konference (nechtel bych

To ano. [CC: databases na linux.cz].

> Vas zbytecne obtezovat).
>
> S pozdravem
>
> Radim Machu

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.