Posgres: Permissions pg_pwd

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 23 11:20:09 CET 1999

On Wed, 22 Dec 1999, Vaclav Stepan wrote:

> Laicky dotaz: Znamena to, ze chyba byla opravena nekde mezi 6.5.3-1 a -4,
> nebo je mozne, ze RPM baliky na RH a instalace na Debianu jsou delany
> odlisne?

Nevim :-), nainstaloval bych posledni moznou verzi.. a nechal to byt. V nove
7.0 uz je to opravene, pokud vim tak tato cast kodu byla nedavno prepsana a
jak jsem jiz ukazoval tak tento bug tam neni.

Musite jen pockat nekdy do konce unora (asi) na pre-7.0 (nebo 6.6 nebo jak
se to nakonec bude jmenovat). Super-novinek tam bude vice :-)