Netradicne informacie

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Prosinec 28 13:37:19 CET 1999

On Tue, Dec 28, 1999 at 12:52:25PM +0100, Peter Mann wrote:
> Zdravim,
> v ramci postgradualneho studia mam urobit resersne spracovanie temy:
>
> Spracovanie netradicnych informacii v objektovo orientovanych databazovych systemoch.
>
> Ide hlavne o graficke informacie a podobne ... ma niekto z Vas chut nakopnut ma spravnym smerom niekde na www? :-)))) Zhanam najma teoreticke principy - pripadne aj vyuzitie v existujucich DB systemoch (PostgreSQL a ine)

  S teorii nevim, jak poradit, ale Oracle, Informix i DB2 maji rozsireni
  pro praci s grafickymi daty (spec. tabulky a rozsireni SQL). U Oraclu
  se to jmenuje Spatial Data Cartridge, muzete projet jejich weby nebo
  zkusit ziskat nejake info od zastoupeni...

  Jen ta objektova orientovanost, tu tvrdi, ze maji jen ucelove zamerene
  databaze (napr. GIS), jinak si ji nedokazu dost dobre predstavit...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."