Postgres - chci podrobnejsi chybove hlasky

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Pondělí Červenec 26 17:12:59 CEST 1999

On Mon, 26 Jul 1999, Jan Kasprzak wrote:

W>Vladimír Vlach wrote:
W>: Dobry den,
W>: nainstaloval jsem si postgreSQL 6.5 a jsem s nim nad miru spokojen.
W>: Trapi mne vsak jedna vec. Presel jsem z MySQL a chybi mi "podrobnejsi"
W>: chybove hlasky. Hlaska typu:
W>: ERROR:  parser: parse error at or near ";"
W>: je pro mne naprosto nedostacujici. Jak lze nastavit podrobnejsi hlasky.
W>: Jde to vubec?
W>:
W>	Zrejme nesnasi strednik na konci SQL statementu. Ale jen hadam.

postgres urcite znasa - dokonca vyzaduje.
ako na podrobnejsie chyby, to zial neviem.

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk