Problemy s PostgreSQL

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Listopad 4 13:30:09 CET 1999

On Thu, 4 Nov 1999, Jan Kasprzak wrote:

> 	Ne, indexovat bych je chtel MD5sumem jejich obsahu. Jen vkladat
> a vytahovat, pripadne testovat na shodu.

 Na ftp man modul do PgSQL s md5() (oni to do standardni distribuce moc
nechtej :-( a mozna by se to dalo udelat i pro LO).

> 	Protoze nechci mit v te aplikaci zadnou dalsi pristupovou cestu
> k datum. Protoze k datum v databazi pristupuji po siti a nechtel bych do
> toho tahat dalsi NFS nebo neco takoveho.

 Uz jsme se o tom bavili.. ale znova (ja to snad nakonec napisu do LN :-)
..s Large Obj. API pochopitelne muzes pracovat po siti a pokud zrovna
nepouzivas nejake ODBC (nebo jinou zvrhlost) tak neni duvod proc to
nepouzit, bezne v C/PHP/Tcl (me to beha v realne alikaci (fotky, PGP klice,
certifikaty..).

 Jaky je problem pouzit lo_create / lo_open pokud uz pouzivas PQexec() ?

 Jen pozor klient<->server pri praci s LO musi byt v transakci!