Problemy s PostgreSQL

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Listopad 4 13:55:22 CET 1999

On Thu, 4 Nov 1999, Honza Pazdziora wrote:

> Pouziva se to non-SQL stylem, protoze to jinak nejde.
>
> Mne osobne je uplne jedno, kde si to ten server uklada -- at si ma na
> kazdy blob jeden soubor, jestli mu to prijde jako dobry napad. Ale at
> se mi to tvari rozumne jako polozka v databazi.
>
> Je nutno si uvedomit, ze vetsina pouziti blobu neni o tom, ze davam do
> databaze megove stringy, ale ze chci mit potencialne moznost je do te
> polozky dat, byt vetsina ma 20 bajtu. O tom jsou IMHO primarne bloby
> a potreba rozumne prace s nimi.

 Souhlas, je otazka co je to rozumna prace .. pamatuji si zive jak jsem
do MySQL cpal 5Mb obrazek a jak se chovalo defaultni nastaveni - nekde se
tam muselo zvecovat nastaveni bufferu atd.., dalsi vec je, ze napr. v PHP se
to musi prohnat AddSlash protoze jinak INSERT zarve pokud v tom blobu
najde "'" a to u mne uz rozumna prace neni.
U LO v PgSQL to je proste stale file (nejde to pres parser atd..).

 Ale pravda, dulezitejsi je  komu co vyhovuje (napr. ja jsem MySQL opustil
protoze to co chci od SQL ona neumi, ale mam take alikaci na kterou staci
MiniSQL a uz 4 roky bez jedine zmeny bezi a bezi.).