Datum: DATE v PHP+MySQL ?

vladimir.vlach na pcnet.cz vladimir.vlach na pcnet.cz
Čtvrtek Listopad 4 17:03:26 CET 1999

Ja bych to taky nechal na strane SQL. Podivejte se do manualu MySQL tam je
to popsane dostatecne:

manual.html#Date_and_time_functions

Zalezi o jakou "jednotku" chcete to datum zmenit. Napriklad vynatek z
manualu:

mysql> SELECT DATE_ADD("1997-12-31 23:59:59", INTERVAL 1 DAY);
    -> 1998-01-01 23:59:59

Vlada Vlach
--<PRE>
+=-=-=-=-=/ // /-=-=-=-=-=-=-=-=-+-=-=-=-=-=-+---------------------+
|        / // /   Vladimir VLACH > ))))))))  |    \/ |_ /\ |) /\   |
|__ __  / // /   Admin of ICQ.CZ > ((((   \  | Age       -       20|
|\ \\ \/ // /  http://www.icq.cz > \\\   6 6 | Nick      - Vladaman|
| \ \\/ // / http://www.pcnet.cz >  \C     7 | ICQ UIN#  -  9511246|
|  \ V /V /  email: vlach na icq.cz >   \   _-) | Location  -     Brno|
+---\_/\_/-=---=---=---=---=---=-+-=- ) ( =-=+---------------------+
PC Net CZ - servis a prodej pocitacu IBM (R)
</PRE>

                    Jan Havlicek
                    <havlicek na vse.cz>                    To:     databases na linux.cz
                    Sent by:                             cc:
                    cz-comp-databases-misc na pandio        Subject:     Re: Datum: DATE v PHP+MySQL ?
                    n.vslib.cz

                    03.11.1999 16:39
                    Please respond to databases

Lubor Kolacny wrote:

> Dobry den,
>
> rad bych se dozvedel, jestli lze nejak jednoduse v PHP zvisit datum,
ktere
> dostanu po dotazu z MySQL
> o x-dni, a dale jak jej dostat do tvaru, kteremu rozumi date().

Tohle bych spis nechal primo na SQL. Kdysi jsem resil neco trochu
podobneho, a konkretne MySQL ma na praci s daty celkem dost funkci,
jejichz vhodnou kombinaci urcite dosahnete ceho chcete. Na hldani
konkretni konstrukce ted bohuzel nemam cas.. sorry

Honza

--