Problemy s PostgreSQL

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Listopad 4 17:21:43 CET 1999

On Thu, 4 Nov 1999, Jan Kasprzak wrote:

> :  Jaky je problem pouzit lo_create / lo_open pokud uz pouzivas PQexec() ?
>
> 	PQexec nevim co je. Ja pouzivam DBI. Je nejaky pristup k LO pres
> DBD::pgsql?

 Aha.. no o perlu vim to, ze existuje ... ale v standardni distribuci PgSQL
je neco k perlu a jak tak koukam tak LO to umi, bohuzel nevim co vidim :-)
(to bude muset poradit nejaky perlar), ale nejake obecne DBI to asi neni.
Kazdopabne i z perlu LO pouzit lze.

 Nevi o tom nekdo neco vic?

> :  Jen pozor klient<->server pri praci s LO musi byt v transakci!
>
> 	Mohl bych znat podrobnosti - jaky je pro to duvod?

 Nevim, pokusim se to zjistit, ale bez transakce mi to nechodi,
pravdepodobne je to z duvodu sdileni, napr. pokud otevres LO pro zapis
tak by bylo dobre aby tam zapisoval jen jeden klient. Jak jinak to
zajistit (LOCKnout to nejde ..atd.)?