mySQL nebo PostgreSQL ?

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Listopad 11 19:14:44 CET 1999

On Thu, 11 Nov 1999, Jan Kasprzak wrote:

> Karel Zak - Zakkr wrote:
> :
> : Prave na toto se casto pri vyberu SQL zapomina, ono to neni totiz jen o
> : rychlosti (i kdyz mozna u nejake jednoduche Web aplikace ano), ale casto to
> : je o vyvojarskych moznostech, nastrojich a modularnosti a tam asi PgSQL zatim
> : vede.
> :
> 	Kdyz uz jsme u tohohle, existuje nejaka verze pg_dump nebo neco
> takoveho, co mi vydumpuje databazi vcetne lo?

 Standardne o nicem nevim... z hlediska pg_dumpu nebo nejakeho obecneho
programu je tezke zjistit co v tabulach je cislo LO, protoze o tom co s tim
id dotycneho LO udelat je veci uzivatele (jak a kam si ho ulozi).

 (I kdyz tak nad tim premyslim, PgSQL prece musi vedet kde ma jake objekty
takze ty LO by melo jit nejak podchytit, prece tam jen tak nepoletuji :-))

O naznak scanovani tabulek a vyhledavani LO se pokousi vacuumlo
(v contribu PgSQL) - tedy ne za ucelem dumpu, ale reorganizace LO,
kazdopadne to scanovani moc nechodi a pokud budete v DB pouzivat typ
oid i jinde nez jen na LO tak to bude i pomale atd... a pokud na misto oid
pouzijete pro ulozeni cisla LO treba int8 tak je tendle scan v p....

Mozna by, ale nebylo spatne pokud by existoval nejaky low-level lo_dump,
ktery by vydumpoval vsechny LO.

Reseni je udelat si pro svou aplikaci lo_dump sity na miru (je to lehke).

 A nebo pokud bude zajem, tak mohu dat ftp (obecny) programek, kteremu se
rekne v jakem tabulka.sloupci jsou id LO a on to vydumpuje :-)