Triggery v PostgreSQL

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Listopad 22 15:38:45 CET 1999

On Mon, 22 Nov 1999, Horak Daniel wrote:

> Doporucuji se zajimat o v6.5.3, 6.4 je uz hodne stara.

 Ano ja take, verze 6.5 je o poznani lepsi. Ja sam jsem nijak moc v PL/SQL
nedelal, protoze o programovani mam jinou predstavu... osobne bych to pouzil
jen na velmi jednoduche funkce. V manualu (na docs.linux.cz) je cca 20
stranek o PL/SQL. PgSQL umoznuje pouzit na triggery i Tcl a nekdo uz pracuje
i na podpore perlu.