MySQL - select s pripojenim zaznamu z vice tabulek...

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Pondělí Listopad 29 09:40:55 CET 1999

Martin Och wrote:

> Hral jsem si s klauzuli left join on ale umim ji pouzit jen jednou,
> tedy spojit jen dvě tabulky - hlavni, a podrizenou...
> Poradite mi nekdo?

V manuálu MySQL se v kap. 7.12 píše o left joinu a jsou tam i tyto příklady:
Some examples:

mysql> select * from table1,table2 where table1.id=table2.id;
mysql> select * from table1 LEFT JOIN table2 ON table1.id=table2.id;
mysql> select * from table1 LEFT JOIN table2 USING (id);
mysql> select * from table1 LEFT JOIN table2 ON table1.id=table2.id
           LEFT JOIN table3 ON table2.id=table3.id;

A poslední je asi odpovědí na Vaše hledání...

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz