Zamykanie zaznamov v MySQL

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Středa Říjen 6 05:13:40 CEST 1999

Miroslav Oravec wrote:
> Priznam sa, ze som to celkom nepochopil. Je to nejaka pomocna tabulka,
> alebo akasi interna tabulka MySQL.
To je Vase pomocna tabulka. Tim id muze byt napr. primarni klic
do Vasi tabulky, nebo jako nejaky obecnejsi mechanismus napr.
usporadana dvojice <nazev tabulky,primarni klic do tabulky>.

> Ak mam tabulku
>  CREATE TABLE zasoby (
>  id INT NOT_NULL AUTO_INCREMENT,
>  vcm VARCHAR(13),
>  nazov VARCHAR(25),
>  vykr VARCHAR(30),
>  pocet VARCHAR(6),
>  );
>
> ako tu zamknem jednotlivy zaznam podla predchadzajucej tabulky???
Tak, ze naINSERTujete vsechny hodnoty sloupce zasoby.id do tabulky
locks (drive definovane). Jedna se zkratka o jakysi protokol,
jehoz prostrednictvim se vsechny programy manipulujici s tabulkou
zasoby domluvi na tom, co je a co neni zamceno.

--
						Jan Šerák