MySQL pro RH6.1cz

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Říjen 5 23:05:18 CEST 1999

On Tue, 5 Oct 1999, Milan Kerslager wrote:

> Dobry den,
>
> potrebuji rozhodnout, jakou verzi mam dat na CD. Ponechme zatim stranou
> diskuze o licenci, necham si poradit od 'temer anglicana', az ho dotahnu
> nad ten text te licence. Jako kandidati jsou (z http://www.mysql.com/):
>
> MySQL-3.22.26a-1.i386.rpm
> MySQL-3.23.4-1.i386.rpm

Tezko rici. S radou 3.22 (respektive s indexy ISM) jsem mel problemy, ze
pri ceskem trideni a patrne jistych specifickych datech (mozna lomitko v
klici) mi nektere vety do indexu nedal a select je nenasel. Pri trideni
latin2 tento problem nenastal. Nicmene mam stale zato, ze na mod czech u
ISM se neda 100% spolehnout.

3.23 ma nove indexy myisam MYI, kde jsem tento problem na tychz datech
nepozoroval a predpokladam tedy, ze se odstranil 'sam'. Mensim problemem
zatim je, ze 3.23.4 nejde prelozit jako czech, nebot nebyla opravena chyba
u m_ctype.h, znama jiz z 3.23.3. Jinak 3.23.4, az jeste alpha, se jevi
prosta vaznejsich chyb. (patch i binarku muzu poskytnout).

---
Ondrej Koala Vacha