Multiuzivatelsky SQL server

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Čtvrtek Říjen 7 08:17:15 CEST 1999

Ladislav Dobias wrote:

> ja z vlastni zkusenosti doporucuji InterBase 4.0? pro linux.
>
> Vyhody:
> - zdarma
> - podpora cestiny

pred nejakym casem jsem IB zkousel, a cestina byla podporovana jen pro
WIN1250, umi uz ISO-8859-2?

> - transakce a spol.
> - dokumentace (asi 1000 stranek v asi 6 knihach)
> - funguje s Delphi, PHP, Perl (vse vyskouseno)

No a perl byl tak nejak v zacatku, nedal se pouzit...

> - stabilni (zatim :-)
>
> Nevyhody:
> - neni tehnicka podpora (ale jsou konference :-)
> - nebude vyssi verze zdarma :-(

Podle mych informaci jsou zdarma vzdy nizsi verze nez prave aktualni, tzn.
IB5 je za penize a IB4 gratis. Az bude IB6, bude IB5 gratis a tak dal. Jestli
ti ale bude platit i nadale, to nevim...

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz