Oracle a zamky a transakce

radim.kubacki na rtscs.cz radim.kubacki na rtscs.cz
Čtvrtek Říjen 7 14:29:51 CEST 1999

Nevim jak to interne dela. Nakonec je to transparentni a funguje to :) Mozna
jim staci synchronizovat jen nejake kriticke sekce provadeni tech prikazu
(pokud to teda mam v ramci jednoho prikazu) nebo tam opravdu ten zamek
strci. Semaforu pouziva Oracle dost.

> Jo, to samozrejme. Ja to ani programovat neminim ;-))

Nejlepsi program je ten, ktery nemusime psat ;-)

Radim