Hledám spolupracovníky

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pátek Říjen 8 11:01:43 CEST 1999

Zakkr wrote:

>                                                   ^^^^^^^
>
>  Co to je? Je to pod linuxem? (jsou lide kteri jiz nic od M$ na pocitaci
> nemaji...)

To je od Software 602, orginalni ceska databaze pana Januse Drozda, portovana
puvodne na Windows, Novell a ted na Linux a FreeBSD. Na LinuxHall mel Janus
velmi zajimavou prednasku na tema portovani pod Linux, slibil, ze bude s
vetsimi
detaily na jejich firemnim webu (pristi tyden ?). Mohu velmi doporucit.

Ja sam s ni nemam zkusenosti, ted se nad tim budu muset zamyslet, kdyz uz beha
na Linuxu.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz