Hledám spolupracovníky

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pátek Říjen 8 12:52:11 CEST 1999

Petr Snajdr wrote:

> [...]

server by mel byt (snad) free (nevim jeste jak), klienti za penize (nevim, jak
jest
klient definovan)

J.D. rikal, ze PHP diver pridaji urcite, ale o JDBC se vyjadril velmi skepticky

> nikoliv

- ja si z cvicnych duvodu pred par lety napsal malou aplikaci ve WinBase
(=Windows+Pascal)
  a libilo se mi to; pak uz jsem nedelal ve Windows ...
- dalsi duvod je, ze by to mohlo (neoverene zbozne prani) opravdu dodrzovat
standardy (SQL, ...)
- a posledni - duveruji J.Drozdovi, ze to zvladl dobre, videl jsem kdysi
jeho(jich) DC Pascal
  a nejen to ...

> Rad se take poucim :-)

ip