MySQL a zmizele zaznamy

David Janko djanko na infoware.cz
Pátek Říjen 8 13:37:08 CEST 1999

Ja mam z mySQL jen ty nejlepsi zkusenosti, nikdy se mi nic neztratilo,
takze si myslim ze
a) ty zaznamy ve skutecnosti nebyly pridany (treba mysql vratila chybu pri
inkriminovanem insertu, nebo, pokud skutecne kontrolujete vsechny chyby a
zadne nebyly, tak uplne spadlo to CGI-cko  ?)
b) fakt je nekdo smazal

asi by pomohli nasledujici info>
a) ta WWW aplikace se hlasi jako user s jakymi pravy ? ma ten user pravo
taky mazat ? (jestli ano, je mozne, ze nejakou chybou ve vstupnich datech
vznikl neocekavany SQL prikaz ....)
b) jestli vam bezi mysql s option log, tak jsou ty SQL prikazy vkladani v
tom logu ??? to je nejdulezitejsi, protoze se tam ukladaji i spatne
prikazy, pokud si pamatuju - nechalo by se s toho odvodit, zda je chyba v
mysql nebo v prislusne obsluze rozhranni ....

David Janko