oracle prosba

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Říjen 11 09:00:34 CEST 1999

Zdar,

existuje snaha vyvojaru PostgreSQL (teda vlastne to pisu ja a ti "duleziti"
souhlasi :-) implementovat oracle funkce TO_CHAR/TO_NUMBER/TO_DATE do
postgresu. Buhuzel ja v soucasne dobe nemam pristup k zadnemu oraclu...
takze snaha o nejakou kompatibilitu je dost marna. Proto bych rad nekoho kdo
ma tu moznost (a ma oracle) rad poprosil o pristup k nejake testovaci DB.
Nejde mi o nic jineho nez si zkusit ruzne varianty "SELECT TO_NUMBER()".
... velke PLEASE :-)) (Mozna by stacila i pomoc (konzultace) via mail..)

							Zakkr

PS. snazil jsem se naistalovat nejake demo oraclu ale padalo to na SIGSEGV,
    tak mi pripadalo casove a i jinak pruchodnejsi toto..