Multiuzivatelsky SQL server

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Úterý Říjen 12 20:47:26 CEST 1999

Ladislav Dobias wrote:

> Dobry den.

> IB 4.0 pro linux + dokumentace je na
> http://www.interbase.com/downloads/products.html
> (dokumentace je na odkazu "more").
> Tam je take freeIBcomponents - knihovna do Delphi (free),
> ibperl - knihovna pro Perl.
> PHP3 podporuje IB snad od verze 3.0.7 (me funguje od
> 3.0.6 s patchem od autoru :-)
>
> Doporucuji jeste projit www.interbase.com a najit si nejake
> slajdy a dokumenty o IB. Napr. "How to make Interbase
> scream"...

Bohuzial na uvedenej adrese je aj jedna neprijemna veticka, a to, ze
tento server funguje len na RedHat 4 a NEPODPORUJE RedHat 5.0

Aka skoda.
Asi to robia naschval.
(Ako viem, IB 5 podporuje RH 5, takze musime pockat na jej uvolnenie
;-))

--
					Miroslav Oravec
					  mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)