RE: Hledám spolupracovníky

Tomas Kouba tomas na neo.cz
Čtvrtek Říjen 14 18:42:22 CEST 1999

Zdravim a preji pekny den,

cele je to bohuzel jak v tomto, tak v pripade TDF nesmysl. Ne proto, ze je
to GNU, ale proto, ze pokud chce nekdo neco takoveho vyvijet, je zakladem
predevsim free vyvojove nastroje coz v pripade Vasem (Winbase) i v pripade
TDF (MS Visual C++) neni.

Takove veci jiste funguji, ale vyvojove prostredi musi mit srovnatelnu
licenci, jinak je to naivni zamer.

Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz