Datbaze nad HTML (Re: Hledám spolupracovníky)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Říjen 15 10:11:31 CEST 1999

> Právě tento týden studijní oddělení na Masarykově univerzitě
> (8 fakult, bylo to asi 30 rozdrobených PeCek s Foxkovými aplikacemi)
> přešla na evidenci osob, studií a podobně na webu, a to tak, že
> jiný interface pro ně není. Čili mohou pouze klikat. Až čas ukáže,
> jestli je to schůdné, dlouhodobě se ale domnívám, že je to mnohem
> schůdnější takto, než pokud bych to měl vyvíjet a udržovat ve VB či
> něčem podobném a musel neustále obíhat klientská pracoviště pokaždé,
> když si tam nainstalují novější verzi operačního systému.

No ony se ty dve reseni nevylucuji (ActiveX komponenta dostupna
pres HTML rozhrani :)))))))))

> Takhle mám definováno jasné klientské prostředí (HTML) a mohu se
> soustředit na jediné místo, ten databázový server a aplikace na jednom
> místě. Nehledě na to, že jsem schopen v podstatě jednou aplikací
> (skriptem) ošetřit jak autentizovaný přístup, tak veřejný obecně
> z webu, čili mám zadarmo i tuhle prezentaci.
>
> Možná tam nemáte tak pěkná dialogová okna, ovšem otázka je, jestli

dialogova okna neni az takovy problem , to vse celkem jde.

> o ně někdo stojí, resp. jestli jejich neexistence je velkou ztrátou.
> Aplikace, které v posledních letech používám/dělám, běží povětšině
> jako webovské aplikace, a když člověk chce, tak se tam s GUI vyřádí
> taky dosyta.

Nektere veci se tak ale delaji spatne nebo "pres ruku". Treba
ovladaci prvky jako je Notebook nebo tabulka Excel-like.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Python - why settle for snake oil when you
can have the whole snake? (http://www.python.org)

http://www.seznam.cz/  http://www.novinky.cz/
http://dnes.seznam.cz/ http://www.mapy.cz