Fulltext databaze pomoci PHP a MySQL

Tomas Kouba tomas na neo.cz
Čtvrtek Říjen 21 15:47:38 CEST 1999

Zdravim a preji pekny den,

bohuzel oproti fulltextovych databazim je toto reseni ponekud nesikovne,
pokud mnozstvi, resp. velikost indexovanych dokumentu bude ponekud vetsi. Je
nutne si uvedomit, ze s kazdym slovem (i kdyz se 1000x opakuje) pribude do
tabulky v databazi jedna veta, coz muze velmi snadno polozit i tak dobry SQL
server jako je MySQL. Pokud napr. uvazujeme o 10.000 souborech s 10.000
slovy, budeme mit tabulku o 100.000.000 vet, s cimz si MySQL zrejme
neporadi.

Pokud je mi znamo, fulltextove databaze pouze na slovo vytvareji odkaz, coz
je pro tento pripad mnohem efektivnejsi. Nerikam, ze Vase reseni je spatne,
ale pro vetsi objemy nevhodne.

Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz