Fulltext databaze pomoci PHP a MySQL

Roman LISZKA liszak na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 21 18:06:18 CEST 1999

Kdyz uz tady tak dikutujem,

No chtel bych videt dokument, kde je 10000 ruznych slov :-), me reseni
byl pouze nastin, tak mne nekamenujte, jiz drive mne napadlo, ze by
slova slo nahradit taky jejich ID (coz pouziva i Honza Pazdiora), ale
aplikace se na malych datech zesloziti (a ja jsem byl lenivy). V mem
pouziti mam nyni 41228 radku v databazi Slova o prumerne delce 5.33
znaku, coz pri pouziti ID bych mel min. 3 byte (ale spis 4 pro int), coz
neni (pro mne a ma data) tak vyznamny rozdil.

> MyConText to resi tak, ze (v jedne z variant pouziti) ma ke kazdemu
> slovu blob ve kterem je seznam dokumentu, ktere to dane slovo obsahuji
> (a volitelne tam muze byt pocet vyskytu).
Taky zajimave reseni.

Ale zajimalo by mne, jak ulozit do SQL databaze nejak tato data, aby slo
snadno vybirat dokumenty obsahujici vice slov soucasne.

Ing. Roman LISZKA				AplInt
mailto: liszak na seznam.cz			1. Maje 500
tel.: +420 659 334 621, +420 603 344611		739 61 Trinec 1
http://www.hledam.cz				Czech Republic