Postgres: Vice charsetu?

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Říjen 26 09:31:16 CEST 1999

On Tue, 26 Oct 1999, Borek Lupomesky wrote:

>    Ted jsem se konecne k tomu dostal, abych to vyzkousel. Cestina mi
> chodi, jen nevim, kde mam zadat to SET CLIENT_ENCODING. Chci, aby postgres
> dokazal volitelne vracet vysledky (a brat dotazy) v kodovani Win1250.

 SET je standardni SQL (PostgreSQL) prikaz. Viz. klient psql a '\h set'.

							Zakkr

<zakkr na zf.jcu.cz>                                http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

Kim Project:  http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/kim/              (process manager)
FTP:          ftp://ftp2.zf.jcu.cz/users/zakkr/              (C/ncurses/PgSQL)
                                                   ...and cathedral dilapidate