MySQL -> nekonzistentni DB -> pad na hubu

vladimir.vlach na pcnet.cz vladimir.vlach na pcnet.cz
Středa Říjen 27 17:41:40 CEST 1999

Dobry den,
zacalo me nejak trapit MySQL od te doby ce se mi zveda zatez Web serveru,
ktery na do MySQL dotazuje (v maximu asi 200 requestu v jeden cas na
Apache)
Blby je, ze mi MySQL je schopno samo doplnit zjevne nekonzistentni a
nepovolene udaje do databaze. Nize jsem prilozil vypis, co si dovoli
ulozit... (pole id je AUTO_INCREMENT) a do tabulky se pouze vkladaji nove
udaje a delaji se nad ni selecty...

No a pak nejaky PHP3 script "spatne" sahne do DB a MySQL spadne tak
nesikovne, ze zustane bezet 1 proces, ktery reaguje na TCP(UDP) - ted nevim
- spojeni ale neprodukuje data coz vede k zvysovani apache requestu do
databaze a jeho zahlceni. Pomama killnout ten jeden proces a nastartovat
apache i MySQL znovu.

Co byste mi poradili delat?
Dekuji Vam

--- START PRIKLADU ---
mysql> describe bruimstat;
+--------+---------------+------+-----+---------+----------------+
| Field  | Type          | Null | Key | Default | Extra          |
+--------+---------------+------+-----+---------+----------------+
| id     | int(15)       |      | PRI | 0       | auto_increment |
| ref    | char(255)     |      |     |         |                |
| ip     | char(15)      |      |     |         |                |
| fileid | smallint(6)   |      |     | 0       |                |
| cas    | timestamp(14) | YES  | MUL | NULL    |                |
+--------+---------------+------+-----+---------+----------------+
5 rows in set (0.00 sec)

mysql> select id, fileid from bruimstat order by id limit 1;
+-------------+--------+
| id          | fileid |
+-------------+--------+
| -2056388608 | -27392 |
+-------------+--------+
1 row in set (0.01 sec)

--- KONEC PRIKLADU ---

--<PRE>
|__ __  / // /   Admin of ICQ.CZ > ((((   \  | Age       -       20|
|\ \\ \/ // /  http://www.icq.cz > \\\   6 6 | Nick      - Vladaman|
| \ \\/ // / http://www.pcnet.cz >  \C     7 | ICQ UIN#  -  9511246|
|  \ V /V /  email: vlach na icq.cz >   \   _-) | Location  -     Brno|
PC Net CZ - servis a prodej pocitacu IBM (R)
</PRE>