Ako autentizovat pristup k MySQl cez PHP?

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Neděle Říjen 31 15:01:58 CET 1999

Ked pristupujem k datam MySQL napr. lokalne (cez socket), tak si  SQL
server riadi sam, kto ma aky pristup, na zaklade databaz user, db, host.

Ked vsak pristupujem cez PHP na intranete, je mu jedno, ci je to root
alebo xyz.

Ako zabezpecit, ze tie-ktore data moze vidiet iba urcita skupina ludi,
napr. uctovatelky, a napr. zakladne data vsetci?
Akoby preniest f-cie db, user, host cez PHP?

--
					Miroslav Oravec
					  mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)