Fulltext nad MySQL

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Pátek Září 3 10:07:22 CEST 1999

Zakkr wrote:

> Zatim je uvaha o celem cisle o SQL. A to tak, ze kazdy autor tak nejak
> (koordinovane :-) co je mu nejblizsi.

>  todle je tzv. absolutni pravda.. 0+0=0 a bohuzel ne 0+0=LN. Takze pridate
> se doplnite na mista tech nul pekne clanecky?
>
>                                                         Zakkr

No při vší skromnosti už píšu o Oracle WebDB (tolik se mi to zatím líbí, že mám
strach z podezření o úplatku od oraclu :))) ).
Co se týče článku o SQL, vychází docela pěkný seriál v Chipu (což zkusit domluvu u
Chipu a seriál přetisknout). Jsem i ochoten trochu přispět, ale necítím se na
poučování, tak daleko mé znalosti nesahají. Zase na druhou stranu třeba můj
diletantismus vyprovokuje zkušenější....

--
Vladimir Naprstek
spravce informacnich systemu