MySQL a sloupce LONGBLOB

David Šebík sebik na tdf.cz
Pátek Září 10 09:51:15 CEST 1999

> Domnivam se, ze na BLOB/TEXT muzete pouzit funkci concat, cili neco
> jako
>
> update tabulka set sloupec = concat(sloupec, ?)
>
> prida dalsi kousek. Je to to, na co se ptate?

Díky, tohle mně nenapadlo. Vyzkouším to, ale myslím, že to půjde.
Obávám se, že to ale není použitelné pro binární data. Měl jsem
na mysli nějaké funkce jako lo_open/lo_write/lo_close v PostgreSQL.
Hledal jsem i v C API, ale nic jsem nenašel. Nějak to ale jít musí,
protože ODBC driver (ve Win32) to dělá a funguje to (aspoň se mi to
tak zatím jeví).

--
 David Šebík, TDF Software, s.r.o.
 mailto:sebik na tdf.cz | http://www.tdf.cz | tel: 0602 / 722 138