ODBC v Perlu

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Úterý Září 14 13:58:41 CEST 1999

On Fri, 10 Sep 1999 20:47:45 +0200, Zdeněk Mazanec <bluehawk na cesnet.cz> wrote:

> Zdravim,
>  podarilo se nekomu z vas rozchodit pod perlem ODBC pristup na
> vzdalene databaze? Nebo jeste lip do dababazi vzdaleneho Accessu?
> Bohuzel jsem nucen vyresit cteni dat z teto databaze :-(
> Pokusel jsem se hledat na CPANu, neco tam i je, ale pri pokusu o
> kompilaci krici, ze je treba ODBC manager. Je pravda soucasti baliku,
> ale ani on mi jaksi nejde prelozit (na rh 6.0)
> Existuje nejake reseni?

Ja jsem zil vzdycky v domeni, ze sitove ODBC spojeni stoji par tisic
dolaru.

Nemuzete pouzit

	lokalni stroj | vzdaleny stroj
	DBD::Proxy    -> DBI::ProxyServer -> DBD::ODBC -> Access?

Bez toho, abyste ne tom vzdalenem stroji neco spustil (bud to sitove
ODBC spojeni nebo nejakou jinou proxy) to stejne asi neudelate, takze
tohle je jedno z reseni. Je to pouzitelne i pro relativne narocne
aplikace. Na tech Windozech je asi nejlepsi instalovat AS a ty veci
pak z ppm.

Doufam, ze to pomuze,

 .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain, ...