group by?

Borek Lupomesky borek na rethymno.ujep.cz
Pondělí Září 20 08:20:44 CEST 1999

On Sat, 11 Sep 1999, Hanus Adler wrote:

> díky, to asi je ono, jen MySQL s tím má problémy (říká, že nezná sloupec
> count(*) v having; a když mu dám alias tak to nepomůže, přestože podle
> manuálu to má fungovat. Udělal jsem to nakonec s použitím pomocné tabulky.

   Neslo by pouzit:

select odkaz,count(*) AS SOUCET from ... where
  group by odkaz
  having SOUCET>1;

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========